Послуги: Діагностика, ТО, Ремонт

Діагностика і ТО

 

Загальну діагностику автомобіля рекомендується проводити два рази на рік взимку і влітку, а так само перед кожною серйозною поїздкою від 1000 км і більше. Така процедура допоможе виявити несправність на ранній стадії. Технічний стан всього автомобіля може істотно постраждати через те, що вчасно не була усунена лише одна несправність. 

 

До складу послуги входить перевірка:
                                                                                                

  • стан двигуна;

  • стан ходової частини;

  • стан гальмівної системи;

  • стан рульового управління;

  • стан технічних рідин;

  • стан електрообладнання;

  • стан кондиціонера;

  • стан кузова.

                                                                                 

Планове ТО включає в себе:

 

  • заміна масла в двигуні;

  • заміна масла в АККП;

  • заміна масла в редукторі, мосту, роздавальній коробці;

  • заміна гальмівної рідини і рідин ГУР;

  • заправка кондиціонера.


Всі витратні матеріали є в наявності. Також Ви можете приїхати зі своїми матеріалами.

 

Ремонт двигуна

 

З плином часу будь-який механізм піддається природному зносу, особливо двигун. Двигуни сучасних автомобілів - це складні агрегати, що складаються з безлічі частин, багато з яких потребують переодичне обслуговування або планової заміни. Наприклад, якщо вчасно не замінити ремінь ГРМ або ланцюг, він може порватися, що спричинить за собою серйозну поломку всього газорозподільного механізму двигуна і як наслідок - дуже дорогий ремонт.

 

Ремонт і діагностика ходової частини

 

Основна причина, через яку страждає підвіска - удари і зіткнення. При попаданні в яму або зіткненні з перешкодою на дорозі підвіска може деформуватися або зовсім зламатися. Наше СТО пропонує Вам швидкий і якісний ремонт підвіски автомобіля, професійне усунення несправності, заміну амортизаторів, важелів підвіски, сайлентблоков, кульових опор, втулок стабілізатора, стійок стабілізатора, гальмівних дисків, гальмівних колодок або інших елементів підвіски і всіх інших вузлів автомобіля

 

За результатами діагностики майстер складає список із зазначенням необхідного обсягу робіт, а також перелік запчастин для заміни. Рішення про використання альтернативних або оригінальних запчастин при заміні амортизаторів, ремонті підвіски і інших елементів ходової частини приймається клієнтом за погодженням з майстром.


МКПП і АКПП


Поряд з капремонтом двигуна, одним з найскладніших видів ремонту автомобільних агрегатів, є ремонт МКПП і АКПП, в залежності від того, коробка передач якого виду є на Вашій машині.

Ми можемо запропонувати вам:

  • можливість попереднього запису на плановий ремонт АКПП;
  • оперативність і гарантію на виконаний ремонт;
  • ремонт МКПП і АКПП автомобілів будь-яких марок.

Зверніть увагу, що ресурс АКПП дещо менше, ніж механічної коробки передач і становить для автомобілів середнього класу в середньому 300.000 км, малого - 200.000 км. Виконання всіх рекомендацій по експлуатації та обслуговуванню, рух в спокійному режимі істотно збільшують ресурс коробки передач.

 

СИГНАЛІЗАЦІЯ, ПРОТИКРАДІЖКОВІ СИСТЕМИ

 

Автосигналізація - це необхідний атрибут для автомобіля. Сучасні автосигналізації забезпечують функції зворотного зв'язку, роботу через інтернет, управління з мобільного телефону, що підвищує комфорт і зручність повсякденного використання автомобіля.

Ми пропонуємо роботи по установці:

  • іммобілайзери;
  • мотосигналізації;
  • механічний захист;
  • протиугінні комплекси;
  • охоронно-пошукові системи;
  • чіпи для автозапуску;
  • модулі для автозапуску;
  • парктроніки;
  • автосвітло;
  • автомобільний звук;
  • тонування;
  • встановлення автономних обігрівачів;
  • доводчики дверей

 

КСЕНОН, БІ-КСЕНОН


Установка ксенону або біксенона дозволить Вам:

  • поліпшити видимість в темний час доби в 2,5 рази;
  • заощадити значні гроші, адже термін служби ксенонових ламп в шість разів більше, ніж галогенових!
  • світло ксенонових ламп не відбивається від предметів і не створює світлову стіну в туман;
  • підвищити пасивну безпеку, ставши помітніше іншим автомобілям в потоці;
  • додати Вашому автомобілю неповторний індивідуальний вигляд;
  • підвищити безпеку водіння.

 

Комп'ютерна діагностика


Діагностика автомобіля - складне завдання і проводиться спеціалізованим діагностичним обладнанням досвідченими фахівцями. В наявності є близько десяти оригінальних дилерських діагностичних приладів, діагностичне обладнання BOSCH, три мультибрендових сканера.

 

Комп'ютерна діагностика двигуна, або комп'ютерна діагностика автомобіля включає в себе перевірку найважливіших систем управління і агрегатів:

  • АКПП, МКПП;
  • АБС;
  • подушки безпеки;
  • вихлопна система;
  • інжектор;
  • круїз контроль;
  • клімат контроль;
  • підвіска, пневмопідвіска;
  • системи управління двигуном;
  • електронні блоки управління і датчики;
  • SRS;
  • інші системи (в залежності від марки автомобіля).

Всі ці вузли машини обов'язково повинні підтримуватися в робочому стані. Своєчасна діагностика двигуна допоможе врятувати від виникнення серйозних проблем і пов'язаних з цим великих грошових витрат.

 

Розвал-сходження


Розвал сходження коліс - це важлива процедура з технічного обслуговування автомобіля будь-якої марки. Зазвичай для машин, які їздять по нашим дорогам, це потрібно проводити 2 рази на рік при заміні гуми з зимової на літню і навпаки.

 

Сходження і розвал коліс може порушитися від банального удару колесом при попаданні в яму. Це призведе до деформації важелів, тяг та інших деталей підвіски і рульового управління. У цьому випадку значно збільшується знос колісної гуми, погіршується керованість.

 

Чистка інжектора

 

Дуже бажано проводить дану операцію при таких ознаках:

  • пуску двигуна немає;
  • на холостому ходу і під час перехідних режимах проявляється нестійка робота;
  • при різкому натисканні на педаль газу, особливо на непрогрітому двигуні, з'явилися так звані «провали»;
  • погіршилася динаміка розгону автомобіля;
  • збільшилася витрата палива;
  • токсичність відпрацьованих газів вийшла за рамки допустимих норм.

Так само Вам потрібно знати, що процедура промивання інжектора на увазі обов'язкову заміну свічок запалювання, в незалежності від якості їх роботи. Промивати інжектор потрібно кожні 30 000 - 50 000 км.

 

Діагностика та ремонт кондиціонера


У нашому автосервісі ви зможете протягом однієї години, зробити обслуговування кондиціонера свого автомобіля. Вартість робіт, включає в себе перевірку системи на витік, заправку, очищення холодоагенту, нове масло для компресора і ультрафіолетовий барвник для виявлення витоку фреону в подальшому.

 

Перевіряти роботу клімат-системи рекомендується мінімум раз на рік, краще навесні, так як взимку охолодження повітря в авто майже не використовується, що може вплинути на працездатність. Діагностика кондиціонера автомобіля дозволяє визначити причину несправності і вирішити її. Якщо погіршення роботи пов'язано з витоком фреону, потрібно заправка.

 

Причини витоку фреону:

  • Порушення герметичності системи автомобільного клімат-контролю, потрапляння повітря і вологи, утворення мікротріщин алюмінієвих трубок і гнучких шлангів.
  • Засмічення конденсатора комахами, тополиним пухом, брудом, піском і снігом призводить до корозії.
  • Знос деталей і елементів конструкції.

 

Планова заправка рекомендована раз в 2-3 року (для нових машин). Для автомобілів старше 5 років діють інші правила: діагностика кондиціонера необхідна двічі на рік, навіть якщо система працює без збоїв.

 

Ремонт дизельних, бензинових турбін і турбокомпресорів


Сучасні турбокомпресори дизельних і бензинових двигунів працюють під серйозним навантаженням і в досить агресивному середовищі. Температура вихлопу може досягати 900 градусів, а швидкість обертання валу турбіни до 190000 оборотів в хвилину.

 

Робота в таких умовах вимагає вибирати правильні матеріали, якісні оригінальні комплектуючі та професійний підхід до ремонту турбокомпресора дизельного автомобіля.

 

Причини поломки турбокомпресора:

  • надмірно забруднене масло;
  • дрібні, великі частки або хімічне забруднення;
  • недостатнє змазування;
  • граничні режими експлуатації (постійна їзда на черезмерно високій швидкості);
  • пошкодження сторонніми предметами.

 

Ремонт і діагностика дизельних форсунок


Дефект в роботі форсунки в звичайних умовах визначити досить складно.

Ознаки проблем в роботі форсунок:

  • нестійка робота двигуна на холостому ходу;
  • втрата потужності;
  • двигун погано запускається;
  • при пуску виділяється білий дим;
  • збільшився витрата палива.

 

Після проведення діагностики та визначення стану форсунок, чи немає зворотного витоку палива або нерівномірного розпилу, чи відповідають коректувальні уприскування (для деяких моделей) заданим характеристикам, складається звіт такого змісту:

  • список виявлених дефектів;
  • перелік необхідних витратних матеріалів;
  • перерахування необхідних відновлювальних робіт.

 

На підставі цього документа, власник автомобіля має можливість самостійно визначити необхідність і актуальність тих чи інших робіт, зазначених у листку.

 

Ремонт рульового управління, рульових рейок і насоса ГУР

 

Рульове управління автомобіля - це одна з найбільш важливих систем його управління.

У неї входять:

  • кермо;
  • рульова рейка або редуктор;
  • насос гідропідсилювача керма;
  • шланги високого тиску.

Якщо Ви помітили, що в процесі водіння автомобіля:

  • змінилося зусилля рульового управління,
  • впав рівень технічної рідини в гідросистемі,
  • невідомі стуки і вібрації в кермі,

то Вам необхідно найближчим часом провести діагностику системи ГУР і, швидше за все, зайнятися її ремонтом.

 

У нашому автосервісі ми проводимо ремонт рульових рейок, насосів ГУР, шлангів високого тиску системи ГУР практично всіх марок автомобілів. Також надаємо послуги з ремонту всіх інших елементів рульового управління: розвал-сходження коліс, заміна рульових тяг, рульових наконечників, заміна пиляків.

Перелік основних видів робіт:

 

  • Діагностика і технічне обслуговування

  • Ремонт двигуна

  • Ходова частина

  • Коробка перемикання швидкостей

  • Сигналізація

  • Комп'ютерна діагностика

  • Розвал-сходження

  • Чистка інжектора

  • Кондиціонер

  • Ремонт турбін

  • Ремонт дизельних форсунок

  • Ремонт рульової рейки